Activitats

Sortides a Navegar: Informació d’interès

Associació Cetàcea és una entitat sense ànim de lucre que no rep cap mena de subvenció del govern i, per tant, són persones com tu les que ens ajudeu de forma privada a finançar les nostres actuacions.

Participa en una sortida de navegació dels projectes Foto-identificació i Plomes al Mar:

Una de les formes per contribuir a finançar les nostres actuacions, és participant en una sortida de mostreig dels projectes Foto-identificació i Plomes al Mar.

El cost de la sortida és de  80€ per persona i 64 € per les persones amigues de l’entitat.

Participant, podràs conèixer millor les espècies de cetacis i aus marines que habiten en la nostra costa, coneixeràs de primera mà la nostra feina i també podràs col·laborar cedint les fotografies de les aletes que realitzis durant la sortida, per ajudar-nos a incrementar el material gràfic dels nostres catàlegs.

Per reservar la teva plaça, envia’ns un mail a info@associaciocetacea.org i t’explicarem com fer-ho.

El pagament es realitza a través de transferència bancaria al comte corrent: IBAN: ES03 1491 0001 2820 6817 5120. Un cop hagis fet la transferència, envia’ns el comprovant d’ingrés a info@associaciocetacea.org.

En què consisteixen les sortides?

La sortida consisteix en una dia de navegació acompanyant membres de l’associació en els projectes Foto-Identificació: Balenes i dofins del litoral català i Plomes al Mar (concretament a la zona del Garraf). Es tracta, per tant, d’acompanyar-nos durant una jornada d’estudi i col·laborar d’aquesta forma en el finançament del projecte.

A l’inici de la sortida, els membres de l’equip Cetàcea realitzen una breu xerrada de seguretat en el vaixell i a continuació expliquen el projecte i les espècies de cetacis que es poden veure a la nostra costa.

L’objectiu de les sortides és intentar trobar cetacis i realitzar fotografies de les seves aletes dorsals per a l’elaboració dels catàlegs de foto-identificació.

Amb les sortides i el catàleg, podem donar a conèixer les diferents comunitats de cetacis que habiten en el nostre litoral, sorprenentment desconegudes per la majoria de gent. La intenció final és la de promoure la conservació d’aquestes espècies i el seu ecosistema. Només quan sabem que tenim una costa plena de vida, ens n’adonem com n’és d’important conservar-la.