esen


  • Cetàcea
    • Que fem?
    • Equip humà
    • Voluntaris
    • Col·labora
  • Recerca
    • Projectes actuals
      • Projecte Foto-identificació
      • Projecte Amics del Mar
    • Projectes realitzats
      • Projecte Rorqual
    • Mapes d’Albiraments
    • Foto-identificació
      • Catàleg cap d’olla gris
      • Catàleg dofí mular
  • Conservació
    • Campanyes actuals
    • Espècies del Mediterrani
      • Cetacis
      • Tortugues
      • Aus marines
  • Formació
    • Xerrades
    • Material didàctic
  • Activitats
    • Sortides a Navegar
      • Informació d’interès
      • Preguntes freqüents
      • Bones pràctiques d’albirament
  • Media
    • Fotos
    • Canal Cetàcea
    • Sala de Premsa
      • Notícies
      • Cetàcea als Mitjans
    • Enllaços
      • Col·laboradors
      • Patrocinadors
      • Pàgines amigues
      • Pàgines d’interès
  • Contacte
  • Diari de bitàcola
  • Articles
PROTEGIM I CONSERVEM EL MEDI MARÍ
Header

15/08/2015 – Catàleg de Foto-Identificació del cap d’olla gris

Diferents individus del catàleg de foto-identificació de cap d'olla gris (<em>Grampus griseus</em>). Foto: Associació CetàceaUn grup de voluntaris durant una de les formacions del projecte Foto-Identificació. Foto: Associació CetàceaUn membre de Cetàcea observant l'horitzó en busca de cetacis durant una de les sortides del Projecte Foto-Identificació. Foto: Associació Cetàcea

L’Associació Cetàcea presenta el catàleg online de foto-identificació del cap d’olla gris (Grampus griseus) realitzat a partir de les sortides dutes a terme en el marc del Projecte Foto-Identificació: balenes i dofins al litoral català l’any 2014. El catàleg pretén ser una eina que permeti millorar el coneixement actual sobre els caps d’olla que visiten el litoral català central.

Durant els dos albiraments de caps d’olla gris de l’any 2014 es varen realitzar un total de 1452 fotografies, de les quals se’n varen seleccionar 949 que contenien aletes de diferents individus. Mitjançant un procés de selecció de fotografies desenvolupat per l’associació i basat en 7 criteris tècnics, els voluntaris de Cetàcea varen seleccionar un total de 132 fotografies, que per la seva qualitat varen ser incloses en el catàleg de foto-identificació.

En total, gràcies a la gran feina realitzada per tots els voluntaris que han col·laborat en la seva elaboració, s’han catalogat fins a 31 individus de cap d’olla gris en els 2 albiraments de l’any 2014 i esperem anar-lo ampliant en futurs albiraments.

Tornar a cetacis

  • La visió del Mediterrani constitueix per a mi una necessitat. Antoni Gaudí (1852-1926) Arquitecte català
  • Fest-te soci! | ¡Hazte socio! | Become a partner!

    Des d'ara, tú també ens pots ajudar a arribar més lluny en el nostre treball i la nostra lluita per la divulgació i la defensa dels cetàcis. Informa't de les condicions i avantatges de pertanyer a l'Associació Cetàcea.

  • CALENDARI

    No tenim programada cap activitat en els propers dies.

  • Nou, Nuevo, New Blog

    accedeix al blog

    Si ets adicte al plàstic i vols saber com utilitzar-ne menys, consulta el nostre nou blog: Adicta al plástico

  • #AdéuDelfinari

    accedeix al blog

    Cetàcea dóna suport a la campanya #AdéuDelfinari, promoguda per FAADA i que demana el tancament del Delfinari del Zoo de Barcelona.

  • Avís Legal
  • Contacte
  • Sala de Premsa
  • Enllaços
  • Patrocinadors
Copyright © 2019 Todos los derechos reservados.
Dissenyat per NattyWP | Modificat per C. Berger